Kérés

Mivel az oldalon szereplő szövegek/részletek 100%-osan az én fantáziám szüleményei, ezért kérlek, hogy ne másold be saját oldaladra/blogodra, és ne mondd, hogy a tieid! De ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, ha tetszett amit olvastál! :D
Köszönet: Wanda

2011. január 19., szerda

Hetedik fejezet részlet 1.

Szaisztok! Már itt is van a következő részlet. Részlet?! Tulajdonképpen az egész hetedik fejezet a szobaleírás kivételével, mert úgy gondoltam az annyira nem lényeges most még. :) Jó szórakozást!

"...
Hetedik fejezet
A titok
Caleb

Beléptem a szobájába. Meseszép volt. De mégis volt benne valami, amiről lehetett tudni, hogy nem egy átlagos emberé. 

***

Az ágyon, egy összegömbölyödött lány feküdt. - Ő lehet Dorothy. - gondoltam, mivel a feje felett lebegett egy állandóan mozgó, kis, sárga felhő. Ilyenje csak a szellemeknek van.
- Na jó! Ez már tök fura. Lennél szíves és elmagyaráznád, hogy mi a fene vagy?! - mondta Tracy zaklatottan.
- Tracy figyelj! Nyugodj le mielőtt az anyud feljön!
- Te csak ne ints engem nyugalomra! - kiabálta.
- Ülj le! Mindent elmagyarázok. - próbáltam megnyugtatni. Nem sok sikerrel. De azt, hogy leüljön, sikerült elérni. Ő az ágy szélére ült, én pedig vele szembe ültem a szőnyegre, török ülésben.
- Mint azt már mondtam neked, a világ nem olyan egyszerű és unalmas mint amilyennek tűnik. Rengeteg különösebbnél különösebb élőlény él, mint amiről az embereknek egyáltalán fogalmuk, vagy elképzelésük van.
- Ezalatt pontosan mire gondolsz? - kérdezte gyanakvóan.
- Arra, hogy te és én is természetfeletti lények vagyunk.
Némi áhítatot láttam a szemében kétkedéssel vegyülve.
- Akkor most - tartott egy szusszantnyi szünetet, majd folytatta. - , te is egy médium vagy?
- Nem, nem egészen.
- Akkor mi? És én mi vagyok? - kérdezte, most már színtiszta kíváncsisággal.
- Vámpír vagyok.
- Na persze. Olyan mint Edward Cullen, Bill Compton, meg Stephan Salvatore, mi?
- Hát, nem pont olyan. Ők csak kitalált személyek. Én viszont igazi vagyok.
- Én meg a Szellemekkel suttogó-ból vagyok a főszereplőcsaj, Melinda. Vagy Sookie Stackhaus, a True Bloodból. Na? - mondta cinikusan.
- Te egy Prato leszármazottja vagy. - mondtam meg nem hallva a cinikus megjegyzéseit.
- Parancsolsz?
- Egy Prato leszármazottja.
- Hogy mi a fene vagyok?
- A Prato-k, olyan angyalok, akik a Földön kapták azt a feladatot, hogy az itt ragadt lelkeket vigyázzák. Mint amilyen például Dorothy. Sok esetben a Prato-k földi nőkkel házasodtak, és nemzettek gyermekeket. Te is egy vagy közülük. Az utódjaik rendelkeztek a Prato-k médiumi és egyéb képességeikkel. Illetve még mindegyikük rendelkezett egy, vagy nagyon ritkán, kettő egyedi képességgel.
..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése