Kérés

Mivel az oldalon szereplő szövegek/részletek 100%-osan az én fantáziám szüleményei, ezért kérlek, hogy ne másold be saját oldaladra/blogodra, és ne mondd, hogy a tieid! De ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, ha tetszett amit olvastál! :D
Köszönet: Wanda

2011. április 25., hétfő

Kilencedik fejezet részlet 2.

Sziasztok! :D Hátnem fogjátok elhinni mi történt velem... :S Mintha nem lenne elég bajom, most még le is betegedtem...Kötőhártya gyulladás, és mandulagyulladás. 2in1. Fasza...na de nem panaszkodok ennyit, inkább rakom a következő részletet. Még annyit had jegyezzekmeg, hogy elmentem ma biciklivel Gyulára, és ettem egy nagyon finom fagyit, aztán jó gyorsan hazatekertem. :D Röpke egy óra alatt megvolt. (y)





Tracy


A gondolatözön. Az egész egy hatalmas nagy massza a fejemben. Fel-fel bukkannak, de egy se dominál igazán. Lenéztem az ágyra és Caleb csuklóján akadt meg a tekintetem. Rátámaszkodva nézett. Volt rajta egy tetoválás szerű jel. Furán hatott, mert lila színű volt, ami a tetkókra nem jellemző. Ahhoz Túl élénk szín volt. Az egész csuklóját átfogta. Egyszerű, mégis sokat mondó. Több hurokból állt. Azonban nem a megszokott görcs szerű hurkokból. A középpontban egy háromszög volt, aminek az oldalai enyhén homorúak voltam. Minden oldalból jött egy ovális félkör. A háromszög közepén egy nyolcas volt elfektetve. Egy végtelen jel. Annak közepéből egy kereszt nyúlt felfele a csuklóján, aminek két ága volt. Láttam már őket valahol, de azt nem tudtam, hogy hol. Ahogy néztem, hirtelen a lilából, ciklámenre váltott. Felkaptam a tekintetem és egyenesen Caleb szemébe néztem. Kicsit meg voltam rémülve, de furdalta az oldalamat a kíváncsiság. Mi ez a jel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése