Kérés

Mivel az oldalon szereplő szövegek/részletek 100%-osan az én fantáziám szüleményei, ezért kérlek, hogy ne másold be saját oldaladra/blogodra, és ne mondd, hogy a tieid! De ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, ha tetszett amit olvastál! :D
Köszönet: Wanda

2011. január 15., szombat

Harmadik fejezet részlet

"...

Harmadik fejezet
Winnie
Tracy

Mikor beléptem az előszobába, Dorothy a kanapén ücsörgött és durcás képet vágott, közben Bessie-t simogatta. Mikor Bessie észrevett, vidáman felvakkantott. Odamentem és leültem melléjük. Némán ültünk egy darabig, aztán én törtem meg a csendet.
-Előkerested már a CD-t?
De nem felelt. Csak komoran nézett maga elé. Kezdtem megrémülni. Dorothy általában löki a rizsát egész nap és könyörögni kell neki, hogy legalább két percre csöndbe legyen. Ez bajt sejtet. Megint csak ültünk és nem beszéltünk.
- Láttam Winnie-t.
Teljesen ledöbbentem. Dorothy, a tesója, Winnie, és a szüleik úgy hét éve meghaltak, amikor kigyulladt a házuk és nem tudtak kiszabadulni. Valami oknál fogva csak Dory lelke maradt itt a Földön.
- A kishúgodat? Azt…, azt hittem Ő is áttért a másvilágra a szüleiddel együtt.
- Így is van. Mégis itt volt. Csak egy pillanatra és csak annyit mondott, hogy „szia”, de előttem állt és integetett.
Nem tudtam mit mondani. Rövidzárlatom lett. 
..." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése