Kérés

Mivel az oldalon szereplő szövegek/részletek 100%-osan az én fantáziám szüleményei, ezért kérlek, hogy ne másold be saját oldaladra/blogodra, és ne mondd, hogy a tieid! De ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, ha tetszett amit olvastál! :D
Köszönet: Wanda

2011. január 15., szombat

Második fejezet részlet 2.

"...
- Ki volt az a lány akivel sétáltál? Kedvemre való teremtés. - mondta féloldalas mosollyal a képén. - Lehet , hogy majd meglátogatom. Biztos jó vére van. AB-? Netán RH+? - mondta és megnyalta a szája szélét.
Ettől végképp elvesztettem a türelmemet és önuralmam. Vámpírként sokkal gyorsabb voltam mint bárki, vagy bármi. De a démonok is. Nekirohantam Archibald-nak. Könnyedén állt el az utamból, de én megragadtam sötét köpenyét és visszarántottam. Beleharaptam a karjába, mire démoni hangon felvisított. Fülsüketítő volt, de az évek során hozzászoktam. Másik kezével eltörte a karomat. A szorításom enyhült. Egy szemvillanás alatt visszahelyeztem a törött csontot a helyére, ami rögtön összeforrt. Archibald már eliszkolt, ezért utána eredtem.
..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése