Kérés

Mivel az oldalon szereplő szövegek/részletek 100%-osan az én fantáziám szüleményei, ezért kérlek, hogy ne másold be saját oldaladra/blogodra, és ne mondd, hogy a tieid! De ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, ha tetszett amit olvastál! :D
Köszönet: Wanda

2011. január 13., csütörtök

Az ötlet

Az ötlet ahoz, hogy könyvet írjak, csupán egy elég furcsa álom volt. Egy költői szikra. Álmomban egy sportkocsiban ültem néhány roppant jóképű fiúval, akik természetesen vámpírok voltak (az is elképzelhető, hogy ez a rengeteg vámpíros regény "mellékhatása" volt) és egy rémisztő kastélyszerű épület felé száguldottunk valamik elől. Mikor felébredtem, sajnos nem volt időm leírni a különös álmot, ezért a nagy részére már nem emlékszem, ebből kifolyólag, nem erre az álomképre alapozom most a regényt. Napokig emésztettem magam, hogy vajon miért álmodhattam én ezt? Aztán eszembe jutott, hogy Stephenie Meyer is megálmodta a The Twilight Saga első részét, így ezáltal felbuzdulva, 2010. májusában nekiláttam és elkezdtem lepötyögni az első sorokat. Mikor ezt kitaláltam, rögtön szóltam nagynénémnek, aki a mai napig mindenben támogat engem. Rengeteg ötletet, jó tippet ad, és ha elakadok segít továbblendülni a mélyponton. Nyáron napi öt oldalt írtam átlagosan, de sajnos ahogy elkezdődött az iskola, a lendületem alább hagyott. Ám most, hogy holnap zárják a jegyeimet, és le vannak adva a továbbtanulási papírok, most újra belevágtam, ebbe a csodálatos munkába. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése